Իմ հունվար

Ես այս հունվարին շատ քիչ բաներ եմ արել: Երևանի խնդիրների մասին գրել եմ: Գնացի սահադաշտ: Սահադաշտում շատ հետաքրքիր էր: Ես անընդհատ ընգնում էի: Նաև պատրաստել ենք տառոսիկներ հարսանիքի համար և բարեմաղթանքների ենք գրել:

Երևան 2800

Հեղինակ՝Ալեն Թորոսյան

  1. Ալենը ծնվել է 2008թվականին: Այժմ 2018 թվականն է և Երևանը 2800 տարեկան է: Քանի՞ տարեկան էր Երևանը, երբ ծնվեց Ալենը:

Լուծում

1)2018-2008=10

2)2800-10=2790                                      Պատ․՝2790 տարեկան

  1. Առնո Բաբաջանյանի Իմ Երևանը երգը կազմված է 4 տնից: Առաջին տունը կազմված է  22  բառից, երկրորդ տունը՝ առաջինից 1 բառով պակաս էր, երրորդը՝ առաջինից 1 բառով ավել էր, իսկ  չորրորդը բաղկացած էր այնքան բառից, որքան որ առաջինը: Քանի բառից էր կազմված Իմ Երևան երգը:

Լուծում

22-1=21

22+1=23

22+21+23+22=88

Այստեղ եմ ծնվել ես, այստեղ մեծացել,
Այս ջուրը խմել սառնորակ,
Հազար ճանապարհ ես իմ դեմ դու բացել,
Իմ լավ, հարազատ իմ քաղաք:

Քարդ քարիդ եմ շարել,
Քեզ հետ հասակ եմ առել,
Իմ Երևան, քո ամեն շենքի հետ
Ես իմ կյանքն եմ կապել առհավետ:

Քեզ միշտ սիրրել եմ, իմ վարդագույն ընկեր,
Քեզնով ապրել եմ, քեզ միշտ երգել,
Դու անխավար լույսի տուն, Երևան,
Ամեն հայի հույսի տուն, Երևան:

Սիրում եմ գարունդ փարթամ ու լուսեղ,
Աշունդ` ոսկե մի երազ,
Նորքիդ բարդիները նազուկ ու վսեմ,
Զանգվիդ կոհակները փիրուզ:

  1. Երևանի 12 համարի ավտոբուսը Աէրացիա թաղամասից գնում է դեպի Դավիթաշենի 4-րդ փողոց հետևյալ ուղեգծով՝ Աերացիա (սկ. կ.) — Շիրակի — Արտաշիսյան փողոցներ — Բագրատունյաց պող. — Սեբաստիայի — Գ. Հասրաթյան — Ջանիբեկյան — Բաշինջաղյանի — Հովհաննես Մարգարյանի — Հալաբյանի — Իոսիֆյան — Տ. Պետրոսյանի փողոցներ — Դավիթաշենի 4-րդ թաղ. (վերջ. կ.): Օգտվելով ուղեգծից գտնել, թե քանի կանգառ է կատարում ավտոբուսը, եթե յուրաքանչյուր փողոցում նա ունի 2 կանգառ:

22կանգառ