Աշուն | նախագիծ |

Անտանելի աշուն

Ամառային արձակուրդներից հետոաշնանը մենքծանրաբեռնվում ենք դասերովԵս ազատ ժամանակ չեմունենումչեմ կարողանում բավական քնել և դրապատճառով չեմ նկատել աշնան գեղեցկությունըՀակառակը ես աշունը հիշել չեմ սիրումՇատերը ասում են, որ աշնանը տերևները թափվում ենորի հետ անձրևներ ենգալիս, դա շատ գեղեցիկ է, բայց ինձ մոտ այդ տեսարանիննայելով լավ տրամադրություն չի հայտնվում , իչքան էլանձրև սիրեմԱնձրևների պատճառով ամեն ինչ ցեխոտվում է, եղանակը մռայլ է դառնում և իմ տրամադրությունը փչանում է: Ինձ թվում է, որ աշնան լավհատկանիշներից դա էոր հետո գալիս է ձմեռը:

Անտանելի աշնան `անտանելի նկարները

Այս սնկերը գեղեցկացնում են այդ անտանելի տեսարանը: 
Այս կոնը նույնպես գեղեցկացնում է այս տհաճ ցեխը: 
Տնից դուրս գալուց ես ամեն անգամ տեսնում եմ այս հրաշալի ճահճաջրերը նաև զգում իմ կոշիկների վրա:

Համո Սահյան

Մի բուռ աշուն բերեք

Աշունը ձորն է մտնում

Աշունը ձորն է մտնում

Ձորերի միջով:

Մաշված, քաշված մի աշուն,

Վիթխարի մի ձոր

Ճերմակ նախշեր է քաշում

Ցուրտը մի թևից,

Նայում են ու հառաչում

Աշնան ետևից:

Քո ջրերը հստակված,

Սարերը քո չոր,

Քո ամպերը նստակյաց,

Քարերը քոչվոր

Այս բանաստեղծությունը շատ լավ է նկարագրում աշունը: Բանաստեղծությունը շատ ուրախ չի և դա ինձ դուր է գալիս, որովհետև չեմ սիրում աշունը: Իմ կարծիքով շատ մռայլ է ամեն ինչ նկարագրված և դա համապատասխան է աշնանը:

Оставьте комментарий